czwartek, 12 czerwca 2014

Libster Blog Awars *-*

 Mam aż 5 nominacji i niewiem kiedy jak i zaco je dostałąm...Wiem że powinnam dawno na nie odpowiedzieć ale nie miałam czasu, przepraszam. I kocham was.
To takie piękne <3 Kocham was *-*

Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.


 NOMINACJA 1
Nominację dostałam od: kornelia4930

 Pytania od Korneli:
1. Jak masz na imię?
2. Co byś zrobiła gdyby okazało się, że wygrałaś bilet na koncert 1d?
3. Jaki masz znak zodiaku?
4. Ulubiona aktorka?
5. Do jakich fandomów należysz?
6. Ulubiona piosenka?
7. Jaki jest twój ulubiony przedmiot w szkole?
8. Gdzie chciałabyś zamieszkać?
9. Masz rodzeństwo?
10. Ile masz lat?
11. Skąd pomysł na bloga?

Moje odpowiedzi:
1. Na imię mam Dominika, ale wolę jak ludzie mówią na mnie Dona <3
2. Hmm... Baaardzo piękne i nierealne marzenie, ale pewnie najpierw bym nie wiedziałą co powiezieć a potem "było by mnie wszędzie pełno". Skakałabym jak głupia a mamie powiedziałabym że jak ona mi nie pozwoli to zamieszkam u ojca i wtedy by się zgodziła xD
3. Rak <3
4. Właściwnie nie mam takiej... Jednak gdybym musiała wybierać to... Aneta Zając
5. Directioner, Mixer,Vamps
6. "Diana", "One Thing" i "How Ya Doin'" i "Dare"
7. Hmmm, od przyszłego roku będzie to rysunek... A w tym roku? Marketing <33
8. UK lub Hiszpania <33
9. Tak... 2 braci: Karol i Kamil, młodsza siostrzyczka Martusia (4 latka ma taka Lux)
10. W tym roku 17, brakuje mi miesiąca...
11. Pomysł na bloga jest mój i Jagody. Jednak ona zrezygnowała z prowadzenia go :C Nad czym bardzo ubolewam, więc teraz sama go prowadzę... Były dwie głowy pozostała jedna *-* Widać po rozdziałach bo są gorsze :C

Nominuję:
1. Nominacja dla: Dreams <3
2.  Nominacja dla: magic fanfiction ♥
3. Nominacja dla: 1D Historie
4. Nominacja dla Martyny : Liam Payne
5. Nominacja dla: Not all angels are beautiful
6. Nominacja dla: abnormal-harrystylesff
7. Nominacja dla: Bumblebee
8. Nominacja dla: Helena Winkler
9. Nominacja dla: ISLAND OF DREAMS
10. Nominacja dla: Yuna Love

Moje pytania dla wa:
1. Jak masz na imię?
2. Masz jakieś zwierzę?
3. Co lubisz robić w wolnym czasie?
4. Shippujesz kogoś?
5. Jak spędzasz weekendy?
6. Kim chciałabyś być w przyszłości?
7. Jaki jest Twój ulubiony film?
8. Jak skończył się dla ciebie ten rok szkolny?
9. Opisz swój wymarzony pokój...
10. Dlaczego piszesz?
11. Co robisz żeby się od stresować?

 NOMINACJA 2
Nominacje dostałam od: Natali Styles

Pytania od Natali:
1. Co cię zainspirowało do prowadzenia bloga?
2. Przyjaźń czy miłość?
3. Ostatnia kupiona przez ciebie rzecz?
4. Posiadasz jakieś inne blogi?
5. Należysz jeszcze do jakiegoś fandomu ?
6. Ulubieniec z 1D ?
7. Czy jest jakaś osoba która rozumie cię bez słów? (jak tak to kto)
8. Ulubiona piosenka nie koniecznie musi być 1D?
9. Co lubisz robić aby poprawić sobie humor?
10. Wyjaśnij swoimi słowami : Co jest najważniejszym czynnikiem w życiu człowieka? 


Moje odpowiedzi:
1. Właściwie wy, którzy czytacie tego bloga i chcecie kolejne rozdziały.
2. Miłość, pomimo że miłość może przeminąć a przyjaźń powinna trwać wiecznie. To jednak miłość jest takim magicznym uczuciem, które powinien zaznać każdy.
3. Właściwie pewnie jakieś zakupy spożywcze ale z takich ważniejszych to bransoletka ze znakiem nieskończoności.
4. Tak kilka, jednak najbardziej skupiam się na Rose. Pomimo miesięcznego zaniedbania przez poprawę ocen to ten blog jest dla mnie najważniejszy.
5. Czy ja wiem. Na 10000% do Mixerek,  w mniejszym stopniu do Vampsów... Kocham też Sel, Demi, Miley i R5 ale raczej nie należę do ich fandomów. 
6. To zależy jak patrząc, bo jestem skomplikowaną osobą.  Harry zawładnął moim sercem ale Zayn jest moim idolem, który nauczył mnie wielu rzeczy.
7. Oczywiście że tak, moja Naty...
8. "Diana", "One Thing" i "How Ya Doin'" i "Dare" Shakiry... *uzależniona*
9. Zabrzmi to banalnie ale uciekam w świat wyobraźni i słów. Pisze albo śpiewam...
10. Boshe odpowiadam na nominacje o 23:54 a ty mi takimi pytaniami... Mój mózg o tej porze myśli o: śnie i miłości. Ale z racji że jestem romantyczką powiem że miłość, ponieważ potrafi uskrzydlić człowieka. Daje nam poczucie szczęścia, spełnienia i radość...

Nominuję:
1. Nominacja dla: Larry Stylinson
2. Nominacja dla: Ola Luhan
3. Nominacja dla: irresistible-harrystyles
4. Nominacja dla: Natalia
5. Nominacja dla: Weronika Duszczak
6. Nominacja dla: Paulina Kinga
7. Nominacja dla: Ksieżniczka własnej bajki
8. Nominacja dla: Natalia Tomlinson
9. Nominacja dla: incredibledayy
10. Nominacja dla: Weronika Duszczak


Moje pytania dla wa:
1. Ile masz lat?
2. Jakie są Twoje hobby?
3. Masz ask a?
4. Obserwuje cię jakaś sławna osoba na tt? Jak tak to kto.
5. Ile godzin snu potrzebujesz?
6. Miewasz ciekawe sny?
7. Wolisz maliny czy truskawkim
8. Co sprawia że życie jest kolorowe?
9. Masz swój ulubiony przedmiot?
10. Wyjaśnij co dla ciebie znaczy: przyjaźń damsko-męska.  

NOMINACJA 3

Nominacje dostałam od: Forever Alone

Pytania od Forever Alone:
1. Jak masz na imię?
2. Ile masz lat?
3. Od kiedy zaczełaś pisać?
4. Jakie są twoje zainteresowania?
5. Twój ulubiony blog?
6. Czy ktoś lub coś cię inspiruje?
7. Ulubiona piosenka?
8. Książka, do której chętnie wrócisz?
9. Co zawsze poprawia Ci humor?
10. Jakie jest twoje marzenie?
11. Czy jesteś zadowolona ze swojego bloga?
  

Moje odpowiedzi:
1. Dominika ale wole Dona.
2. Już 13 lipca 17...
3. Na poważnie od kilku lat ale wcześniej też pisałam.
4. Pisanie xD ale poza tym Lubie historię sztuki i architekturę.
5. Nie mam bo nie lubię wybierać ulubieńców, zawsze trzeba wtedy odrzucić dużo dobrych osób.
6. Znalazło by się kilka osób. W nich nasz kochany Liaś.
7. "Diana", "One Thing" i "How Ya Doin'" i "Dare" Shakiry... *uzależniona*
8. "Igrzyska śmierci" "50 twarzy Graya" i jej kontynuację... cała saga Stephanie Mayer... I jeszcze kilka
9. Muzyka, pisanie i czekolada ...
10. Zdać maturę xD a tak na poważnie to osiągnięcie sukcesu. Prawdziwa miłość i wyprowadza na Wyspy Brytyjskie.
11. Czasami się zdarzy xD

Moje pytania dla was:
1. Jak masz na imię?
2. Jak wolałabyś/wolał się nazywać? 
3. Kto jest twoim wzorem?
4. Dlaczego piszesz?
5. Co skłania cie do refleksji nad życiem?
6. Ile masz znajomych na fb a z iloma piszesz ? XD
7. Co byś zmienił/a w swoim życiu?
8. Jesteś szczęśliwym człowiekiem?
9. Co robisz w wolnym czasie?
10. Czym jest dla ciebie prawdziwa miłość?

Nominuję:
1.Nominacja dla: Niewidzialna osoba dla Ciebie
2. Nominacja dla: Zayn's girl
3.Nominacja dla uncoverlove96
4. Nominacja dla: you-and-i-fanfiction
5. Nominacja dla: i-lives-quietly-bleeding
6. Nominacja dla: Katie Malik
7. Nominacja dla: Oliiik555
8. Nominacja dla: Katy Styles
9. Nominacja dla: Julia Styles
10. Nominacja dla: Ola Sobierajewicz

 NOMINACJA 4
Nominację dostałąm od Urszuli Horan

Pytania od Urszuli:
  1. Od kiedy jesteś Directioners?
  2. Kto jest twoim ulubieńcem z One Direction?
  3. Ile masz blogów?
  4. Skąd jesteś?
  5. Jaka jest twoja ulubiona książka?
  6. Jaka jest twoja ulubiona piosenka?
  7. Ulubiony kolor?
  8. Twoje największe marzenie?
  9. Twoi idole?
  10. Czy jesteś dumna/dumny ze swoich blogów?
  11. Ile czytasz blogów?
Moje odpowiedzi:
1. Od... sama nie wiem. Wspieram ich od x-Factor. Słucham od zawsze, ale kiedy z fanki zmieniłam sie w Directioner?
2. Szukaj wyżej xD Hazz i Zayn.
3. Dużo... ale tych na których mi zależy tylko 3.
4. Z Bielska-Białej
5. aktualnie "Igrzyska śmierci"
6. "Diana", "One Thing" i "How Ya Doin'" i "Dare" Shakiry... *uzależniona*
7. Fiolet ale taki lawendowy. Krem i zieleń xD
8. Moje marzenie...? Chyba mam ich sporo, sama nie wiem które jest najważniejsze. Oczywiście jednym z nich jest koncert chłopaków... *.* Innym jest podróż po świecie: Hiszpania, Francja, Rzym... Ale też Japonia i wiele innych krajów.
9. Zależy jak interpretujemy słowo "idol" czy jako ktoś kogo podziwiamy, czy jako kogoś do kogo chcemy być podobni... Czy jako kogoś kto nauczył nas wielu rzeczy.
10. Chyba tak, choć znajdują się osoby którym się one nie podobają. Jednak nie ważne czy mam 1 czy 100 czy 100000 czytelników kocham je pisać i sprawia mi to frajdę. A dopóki sprawia mi to frajdę jestem z nich dumna. Są jednak dni gdy mam wszystkiego dość, tygodnie gdy opuszcza mnie natchnienie i wtedy pragnę by one zniknęły, by znikneli wszyscy ludzie któzy je czytają i pragną kolejnych rozdziałów a ja nie mam na to siły. Ale na ogół jeste z nich dumna.
11. To zależy. Gdy nie mam na nic innego ochoty to dużo, ale gdy jestem zajęta pisaniem, nauką i wolontariatem to liczba ogranicza sie do minimum lub nawet do zera.

Nominuję:
1. Nominacja dla: Alex Malik i Weronika Horan
2. Nominacja dla: Wika Malik i Kasia Tomlinson
3. Nominacja dla: Wika Malik
4. Nominacja dla: Kinga Malik
5. Nominacja dla: kingamalik
6. Nominacja dla: Mellanie
7.
8.
9.
10.

Moje pytania dla was:
1. Jak masz na imię?
2. W jakim województwie mieszkasz?
3. Jakie były by twoje idealne wakacje?
4. Lubisz "Pingwiny z Madagaskaru"?
5. Jaka jest twoja ulubiona bajka z dzieciństwa...?
6. Co sprawiło że zaczęłaś/zacząłeś pisać?
7. Co robisz w soboty?
8. Jaka jest twoja ulubiona piosenka...?
9. Jaki masz telefon?
10. Kim chciałabyś/chciałbyś być w dzieciństwie?
11. Co według ciebie oznacza: "zakochać sie bez opamiętania"?
 


NOMINACJA 5
Nominacje dostałam od Ho ney:

Pytania od Ho ney:
1. Co cię skłoniło do napisania bloga ?
2. Ulubiony członek zespołu ?
3. Od kiedy piszesz ?
4. Ulubione fanfiction z One Direction w roli głównej ?
5. Ile masz lat ?
6.Ulubiony film ?
7. Ulubiony serial ?
8. W jakim województwie mieszkasz ?
9. Ulubiony kolor ?
10. Co lubisz robić w wolnym czasie ?
11. Ulubiona piosenka 1D ?

Moje odpowiedzi:
1. Tak jak już mówiłam, blog był pomysłem Jagody który ja tylko kontynuuję i staram się by "rozwijał" się jak najlepiej i może z czasem ona zechce do niego wrócić i prowadzić go ze mną... Lub przynajmniej będzie z niego dumna.
2. ^ Nominacja wyżej xD (Hazz i Zayn)
3. ^ Nominacje wyżej... Od zawsze
4. Każde z nominacji <3333
5. Już niedługo 17, stara ja ;p
6. "Obecność"
7. "Pamiętniki wampirów"
8. Śląskim
9. Fiolet ale taki lawendowy. Poza tym kremowy i wiosenna zieleń ;p
10. Spać... Lub czytać... A gdy mam natchnienie to pisać <3
11. "Diana" i "One Thing"

Nominuję:
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.

Moje pytania dla wa:
1. Jak masz na imię?
2. Masz rodzeństwo?
3. Co lubisz robić w wolnym czasie?
4. Opisz swój ulubiony kolor?
5. Oglądasz czasem bajki? Jeśli tak to jakie.
6. W któej klasie jesteś?
7. Dlaczego założyłeś/założyłaś bloga?
8. Jakiej przeglądarki używasz?
9. Masz tableta?
10. Laptop czy komputer?
11. Cowedług ciebie oznacza: "żyć chwilą"


Dziękuję wam wszystkim za nominację, ale od razu mówię wszystkim... Odpowiedzi na nominacje to ciężka praca xD A robię to tylko dlatego że mam 4 osoby które mi o to głowę wiercą... Kiedy i kiedy. Więc proszę.... Ale następnym razem was zabiję!
Poddaje sie na dziś, mam liste pozostałych blogów ale dodam je jutro. Zbierałam to pzez 3 miesiące ale skoro już mam to w 2 dni to skończę. Jutro reszta nominacji...
 http://graphic-diamond.blogspot.com/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz